تولید بازی «پایان گمراهی»
ردیف | كد | عنوان | تاریخ ثبت | پلتفورم | وضعیت | ESRA |
١ | 5407 | پایان گمراهی |
١٣٩٤/٠٨/٢٣
|
PC | ![]() |
![]() |
خبری که بهمن ماه 93 بروی سایت ها قرار گرفت.
تولید بازی «پایان گمراهی» پایان سال به اتمام میرسد
گروه فضای مجازی: بازی رایانهای «پایان گمراهی» در دست تولید است و تا پایان سالجاری مراحل ساخت بازی به اتمام میرسد.
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، بازی رایانهای «پایان گمراهی» با موضوع اجتماعی (مقابله با تهاجم فرهنگی و مقابله با جنگ نرم) در سبک ادونچر 2.5D برای پلتفرم pc در حال ساخت است.
مدیریت پروژه پایان گمراهی را شهاب میرزایی بر عهده دارد و در آینده نزدیک نسخه اندروید بازی نیز ساخته خواهد شد.
داستان بازی روایتگر زندگی پسری به نام پژمان است که به یک میهمانی شبانه دعوت میشود اما اتفاقی که در آنجا برایش رخ میدهد سبب تحول زندگی او برای همیشه میشود ...
بازی در 155 لوکیشن طی 8 مرحله و در یک محیط متروک اتفاق می افتد که گیمر باید در این محیط با استفاده از آیتمهایی که بدست میآورد و حل معماهای نهفته، راه خروج را پیدا کند.
گیمپلی بازی محیطی وَهم انگیز و متروک، است (این محیط نماد گمراهی است که پژمان کاراکتر داستان برای خود ساخته) و گیمر باید با باز کردن مسیرهای پیش رو، نورها را که نماد معنویت است دنبال کند و در نهایت راه خروج را پیدا کند. در صورتی که گیمر تاریکی را (نماد ظلمت و تباهی است) دنبال کند به درب تاریکی میرسد که به سمت ظلمت باز میشود و با انتخاب این راه شکست میخورد و در دمو میبینیم که پژمان میمیرد و در تاریکی و آتش برای همیشه باقی میماند.
وی بیان کرد: گرافیک بازی، فتوگرافی – دیجیتال پینتینگ و دموهای بازی به صورت کمیک استریپ خواهند بود.
میرزایی اظهار کرد: در طول بازی گیمر در محیطی وَهمانگیز و متروک، قرار میگیرد(این محیط نماد گمراهی است که پژمان کاراکتر داستان برای خود ساخته) و گیمر باید با باز کردن مسیرهای پیش رو، نورها را که نماد معنویت میباشند دنبال کند و در نهایت راه خروج را پیدا کند. در صورتی که گیمر تاریکی را (نماد ظلمت و تباهی میباشد) دنبال کند به درب تاریکی میرسد که به سمت ظلمت باز میشود و با انتخاب این راه شکست میخورد و در دمو میبینیم که پژمان میمیرد و در تاریکی و آتش برای همیشه باقی میماند.
وی یادآور شد: داستان بازی در مورد پسری به نام «پژمان» است که در یکی از شبکههای اجتماعی خارجی (فیس بوک) عضو میشود. او پس از مدتی با دختری به اسم «سارینا» آشنا میشود، سارینا که از اعضای یک گروه بی بند و بار است از پژمان برای شرکت در یک پارتی شبانه دعوت میکند. او که پسر جوانی است تحت تأثیر دیگر مهمانان از قرصهایی(قرصهای روانگردان) که سارینا به او میدهد استفاده میکند، ولی بعد از خوردن قرصها به کما میرود، اتفاقی که طی مدت کما رفتن او برایش رخ میدهد باعث میشود زندگیاش به طور کامل متحول شود.
میرزایی اظهار کرد: بازی در 155 لوکیشن طی 8 مرحله و در یک محیط متروک اتفاق میافتد که گیمر باید در این محیط با استفاده از آیتمهایی که به دست میآورد و حل معماهای نهفته، راه خروج را پیدا کند.
سیستم ارسال ديدگاه توسط CComment