*نیم نگاهی به استودیو سیمرغ(موشن کپچر:متحرک سازی)
سلام
امروز در یک مقاله کوتاه با استودیو سیمرغ آشنا می شوید که ...
از زبان آقای سجاد جعفرزاده :
امروزه دردسری که قبلا بازی سازها برای انیمت کردن کاراکترها می کشیدند با موشن کپچر کمتر شده و شاید در بعضی زمینه های انیمت ، نیاز به طراحی دستی داشته باشند.البته من وارد نیستم اما می توانید تصور کنید که کل حرکت کاراکتر بازی شبگرد با موشن کپچر(توسط یک فرد که سیمهایی به او متصل هستند که حرکاتش را ضبط می کنند) ضبط و پیاده سازی شده باشد.اما بدلایلی، حرکات انگشتان دست کاراکتر دستی طراحی می شود.
بطور کلی عمل موشن کپچر کاراکترها می تواند حرکات کاراکترهای بازی را گاها طبیعی تر بنماید.
همانطوریکه خواندید این استودیو کار متحرک سازی ( موشن کپچر ... ) تعدادی از بازی های ایرانی،را انجام داده است.(مثلا دو دموی آخر این مطلب + کار متحرک سازی بازی شبگرد )
فیلم زیر ، دوربین مجازی این استودیو را به نمایش می گذارد:
دو فیلم از حاصل کار این استودیو را در پایین می توانید دانلود نمایید. همانطور که ذکر شد استودیو سیمرغ عمل متحرک سازی کاراکتر ها (موشن کپچر) را انجام داده است:
Tags: استودیو سیمرغ
سیستم ارسال ديدگاه توسط CComment