رونمایی از بازی رایانهای "شتاب در شهر 2"
بازی رایانه ای "شتاب در شهر دو" با حضور رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانهای و جمعی از تولیدکنندگان بازیهای رایانهای در فرهنگسرای سرو رونمایی شد.
مدیر فنی این بازی رایانهای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این بازی دارای نقشه ای به مساحت 70 کیلومتر مربع است و مسابقات فرعی خودرو سواری در داخل بازی طراحی شده است که مرحله به مرحله داستان بازی را پیش می برند.
محمود پاک نیت افزود: برج میلاد بعنوان نماد اصلی تهران و خیابان های اطراف آن شبیه سازی شده است اما باقی مناطق شهر برای افزایش هیجان کمی دارای تغییرات در مقایسه با طرح اصلی آن است.
پاک نیت گفت: این بازی در کنار هیجان ،دارای قوانینی است که به ارتقاء فرهنگ رانندگی کمک می کند زیرا ما در این بازی، پلیس و دوربین های کنترل سرعت داریم که تخلفات را ثبت می کنند و امتیاز کاربر را کاهش می دهند.
شتاب در شهر یک با فروش 150 هزار نسخه به عنوان یکی از پرفروشترین و محبوبترین بازیهای اتومبیلرانی ایرانی شناخته میشود و حالا با پیشرفتهای چشمگیر نسخه دوم، انتظار میرود «شتاب در شهر 2» نیز به یک بازی محبوب و پرفروش در کشورمان تبدیل شود.
سین احمدی:
مدیر پروژه بازی رایانه ای «شتاب در شهر2» گفت: این بازی از سری مسابقات ماشین نقشه باز است که موتور بازی و همه ابزارهای آن را متخصصان داخلی طراحی و تولید کردهاند.
حسین احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: داستان بازی روایتی مشخص دارد که در کنار رانندگی آزادانه به کاربر این امکان را می دهد تا ماموریت های ویژه ای را در طول داستان انجام دهد.
وی گفت: در داخل بازی 23 خودروی داخلی و خارجی طراحی شده است که بازیکنان می توانند ظاهر و موتور خودروها را به دلخواه تغییر دهند.
احمدی با اشاره به مدت زمان تولید این پروژه افزود: تولید نهایی بازی 5 سال طول کشید، همه اجزای بازی با دقت و حوصله طراحی شده و در سطح قابل قبولی در مقایسه با بازی های رایانه ای خارجی تولید شده است.
بازی رایانه ای «شتاب در شهر 2» صبح امروز با حضور رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای و جمعی از بازی سازان ایرانی در فرهنگسرای سرو رونمایی شد.
سیستم ارسال ديدگاه توسط CComment